FAQ - Veelgestelde vragen

door Werkgevers

  1. Wat zijn de kosten voor het plaatsen van een vacature?
  2. Hoe voeg ik een vacature toe?
  3. Ik volg de instructies, maar krijg een foutmelding, wat nu?
Wat zijn de kosten voor het plaatsen van een vacature?

Dit is een makkelijke; er zijn namelijk geen kosten verbonden aan het plaatsen van vacatures op ons platform. Studentenjobs.be en Startersbanen.be zijn een project van Studiant vzw, een non-profit organisatie van, voor en door studenten en oud-studenten.

Hoe voeg ik een vacature toe?

De procedure is eigenlijk heel eenvoudig:

  1. Lees eerst onze reglementen na.
  2. Vul de vereiste gegevens in op de registratiepagina.
  3. Je ontvangt automatisch een mail op je opgegeven mail-adres. Zo verifiëren wij of het opgegeven adres geldig en correct is.
  4. Klik de button in de mail aan, zo wordt jouw accountaanvraag bij ons verwerkbaar.
  5. Wij kijken de gegevens van je accountaanvraag na om die al dan niet te valideren. Dat gebeurt om ongewenste, illegale of misleidende praktijken te voorkomen.
  6. Na controle van de accountaanvraag ontvang je een bevestigingsmail of een weigering met opgave van de reden van die weigering. een weigering is meestal het gevolg van ontbrekende gegevens of een vraag om verduidelijking. Na aanvulling/verduidelijking kan het account alsnog worden gevalideerd.
  7. Na ontvangst van je activatiebericht kan je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  8. Voeg een vacature toe door op “job toevoegen” te klikken op het rechtermenu.
  9. Om dezelfde reden als onder punt 5 wordt ook elke vacature onderworpen aan validatie.
  10. Na validatie komt de nieuwe vacature meteen online.
Ik volg de instructies, maar krijg een foutmelding, wat nu?

Stuur een berichtje met daarin ook de foutmelding naar info@studentenjobs.be. We kijken het zo snel mogelijk voor je na.